دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

قيمت و خريد اينترنتي تلويزيون 65 اينچ سامسونگ مدل 65au9000 محصول 2021

به برترين مرجع تخصصي فرشهاي ايران خوش آمديد.

قيمت و خريد اينترنتي تلويزيون 65 اينچ سامسونگ مدل 65au9000 محصول 2021

۶۴ بازديد

تلويزيون سامسونگ 65AU9000 بانك مشاغل اينفوجاب مرجع بروز اطلاعات مشاغل شهري و صنعتي در كل ايران مي باشد. از سيستم عامل تايزن برخوردار است ، اين قابليت از برنامه‌هاي متعددي پشتيباني مي‌كند. همچنين زمينه‌ي دسترسي آسان افراد را به دنياي سرگرمي ها فراهم مي‌سازد. كار كردن با اين قابليت بسيار راحت بوده؛ كه فقط با زدن دكمه‌اي كه بر روي ريموت كنترل تعبيه شده به كارايي سيستم عامل پي‌مي‌بريد.

فراتر از يك نمايشگر

از طراحي باريك و قاب مشكي با ضخامت ناچيز آن گرفته تا امكانات سخت افزاري و نرم افزاري داخل آن از يك محصول بالارده صحبت مي‌كند. يك پردازنده قدرتمند تصاوير را با سرعت و كيفيت بالاتري تجزيه و تحليل مي‌كند. محصولات سامسونگ در سال 2021 مجهز به پردازنده‌ي crystal processor 4k مي‌باشند كه سرعت تحليل بسيار بالايي دارد و مي‌تواند به سادگي هرگونه لرزش و نويز را از بين ببرد و تصاوير را باكيفيت بالا به شما ارائه نمايد.

محصولات مشابه

هر نوع دستگاهي را كه به تلويزيون متصل كنيد توسط سيستم عامل هوشمند تايزن قابل شناسايي است. اينكه كدام دستگاه را به كدام پورت تلويزيون هوشمند خود وصل كرده نيز توسط اين سيستم عامل به راحتي شناسايي خواهد شد. بنابراين مي توان گفت كه تلويزيون سامسونگ از نوع هوشمند طراحي شده است.

اين محصول با قابليت هاي ويژه اي به بازار عرضه شده است و يك انتخاب مناسب براي كاربراني مي باشد كه هم مي خواهند با آن بازي كرده و هم مي خواهند تصاوير را با بهترين كيفيت مشاهده كنند. اگر به دنبال بالاترين مدل تلويزيون هاي كريستالي سامسونگ هستين قطعا AU9000 سايز 65 اينچ انتخاب مناسبي براي شما خواهد بود. اما اگر براي خريد تلويزيون كريستالي خود بودجه پايينتري در نظر دارين سامسونگ AU8000 و سامسونگ AU7000 ميتواند انتخاب بهتري باشد.

قابليتهاي متنوعي هم در اين تلويزيون به كار رفته اند تا گزينه خوبي براي اتصال به كنسولهاي بازي باشد. قابليتهاي Super Ultrawide GameView و Game Bar تجربه بهتري از بازي را در اختيارتان مي گذارد. همچنين فناوري FreeSync و فناوري ALLM جهت ارائه Input Lag پايين در بازي استفاده شده اند. قابليتهاي گالري و Ambient به شما امكان مي دهند زمانهايي كه از تلويزيون استفاده نمي كنيد آن را تبديل به قاب عكس هنري كنيد و بر زيبايي محيط اطراف بيفزاييد. و با ارائه ي نقد و بررسي هاي تخصصي در انتخاب مناسب ترين كالاها، بهمشتريان كمك نمايد. معرفي مي كند تا تجربه‌اي نو در خريد لوازم خانگي و ديجيتال را در هر سطح و سليقه‌اي در اختيار مخاطبان قرار دهد.

صداي بي نظير تلويزيون سامسونگ Au9000 65 :

داشتن طراحي زيبا و به روز در كنار كيفيت ساخت و دوام بالا از دغدغه هاي هر فردي. تلويزيون 65 اينچ‌ سامسونگ AU9000 با بهره گيري از آخرين متد طراحي داراي زيبايي ظاهري. به سبب استفاده از طراحي فوق باريك Slim Design و AirSlim اين ال اي دي داراي خطوطي باريك مي باشد. كه به مخاطب اين حس را القا ميكند صفحه نمايش بزرگتر از آن چيزي است كه انتظار مي رود. و قسمت جلويي آن طوري طراحي شده است كه كل وزن دستگاه را به خوبي تحمل مي كند.

همچنين Dolby digital و ultra sound و clear voice lll در محصول جاگير شده، كه با همكاري هم‌ديگر صدايي بي عيب و نقص و رسا را به سمعتان مي‌رسانند. نا گفته نماند، كه اين دستگاه قابليت اتصال به اينترنت از طريق Wi-fi و اتصال به گوشي هوشمند از طريق DLAN و اتصال به موس و كيبورد از طريق بلوتوث برخوردار است. اگر يك تلويزيون با طراحي بسيار شيك، كيفيت تصوير با روشنايي عالي و عملكرد گيمينگ مناسب مي خواهيد، در ادامه با معرفي تلويزيون سامسونگ AU9000 همراه افرالند باشيد. اين تلويزيون به تكنولوژي Object Tracking Sound Lite مجهز شده است و قادر است صداها را درست از جايي كه در تصوير توليد مي شوند، پخش نمايد.

با پسوند A معرفي شدند كه به نسبت مدل 2020 يا همان سري T پيشرفت هاي قابل چشمگيري داشته است. تلويزيون 65 اينچ‌ سامسونگ AU9000 جزء با كيفيت ترين و جديدترين محصولات شركت سامسونگ مي باشد. سيستم صوتي بهينه شده با فناوري OTS Lite بهترين كيفيت ها را خلق كرده. كيفيت تصوير 4K چشمگير، رابط كاربري مناسب، ظاهر باريك و ظريف از جمله بارزترين نقاط قوت AU9000 سامسونگ به حساب مي‌آيد.

تلويزيون هوشمند 4k سامسونگ مدل 65au9000

يكي از دغدغه هايي كه سبب مي شود تا خانم هاي خانه دار يك روز كلافه كننده را تجربه كنند بهم ريختگي و نا مرتب بودن محيط نشيمن و پذيرايي مي باشد كه آشفتگي سيم ها و كابل هاي تلويزيون يكي از علل اين نامرتبي است. اين تلويزيون جديد سامسونگ 2021 از قاب بسيار نازك و ظريفي ساخته شده است كه با هر دكوراتيوي تركيب مي شود و جلوه خاصي را به محيط شما مي بخشد.

ظاهر مينيماليستي در كنار فريم بسيارباريك اين تلويزيون 65AU9000 ، تلالو و نماي خوشايندي را به اين دستگاه بخشيده است به گونه اي كه با ورود افراد به سالن شما اولين چيزي كه بسيار چشمگير مي باشد شايد همين تلويزيون 4K سامسونگ باشد. علاوه بر زيبايي، كاربران مي توانند در سالن هاي كنفرانس نيز از ابعاد بزرگ اين صفحه نمايش كريستالي براي نمايش محتوا و مطالب و مباحث كاري و پروژه اي خود استفاده كنند.

سامسونگ اين برند جهاني در طراحي و ساخت تلويزيون كريستالي 2021 از حالت گالري ambient mode بهره گرفته، به لطف اين قابليت ديگر با صفحه نمايش مشكي رنگ در هنگام خاموش بودن خداحافظي كنيد. شما با داشتن اين ويژگي مي‌توانيد انواع عكس‌هاي خانوادگي تان يا عكس‌هاي طبيعت و يا حيواناتي را كه خيلي دوست داريد را بر روي صفحه نمايش به اجرا در بياورد و يك محيط هيجان برانگيز را براي خود ايجاد نماييد. سامسونگ براي سيستم صوتي 2 كاناله و 20 واتي تلويزيون مدل 65AU9000 از فناوري كمك گرفته كه اين فناوري مي‌تواند داده‌هاي صوتي را از نظر نوع بررسي و پردازش كند و سپس آن‌ها را با ويژگي‌هاي لازم به گوشتان برساند.

فناوري Adaptive Sound فناوري انتخابي سامسونگ در اين زمينه است، اين فناوري مي‌تواند به صداي گوينده اخبار عمق بيشتري بدهد و ديالوگ‌ها را در پس صداي بوق ماشين‌ها يا ديگر موسيقي‌هاي متن به خوبي به گوش شما برساند. تلويزيون سامسونگ 65AU9000 فرزند ارشد تلويزيون هاي سري AU در سال 2021 شناخته مي‌شود. برند كره اي سامسونگ براي محصول خود سنگ تمام گذاشته است و از جديدترين قابليت‌هاي دنياي ديجيتال استفاده كرده است.

شما مي توانيد تمامي لوازم خانگي مورد نياز خود را از ژيار كالا به صورت آنلاين خريداري نمايد. افتخار ژيار كالا، مشتري هاي وفادار، كارشناسان فروش با تجربه در كنار محصولات با كيفيت و قيمت مناسب است. هر ساله شركت هاي توليد كننده تلويزيون محصولات خود را با آپديت جديد روانه بازار مي كنند. تلويزيون سامسونگ AU9000 در اين ميان با قابليت هاي جديد صوتي توليد شده است.

يكي از امكانات صوتي كاربردي تلويزيون بر اساس هوش مصنوعي فعاليت كرده و يا رديابي اشياء در تصوير تلويزيون قادر است بسته به مكاني كه ان شئ دارد صدا را تغيير دهد. اگر محل كار شما در نزديكي تلويزيون شماست، مي توانيد سيستم كامپيوتر خود را بر روي تلويزيون كريستالي سامسونگ بريزيد و به صورت بي سيم و از طريق وايرلس به فايلها و محتويات كامپيوتر خود دسترسي داشته باشيد.

اين تراشه تصاوير را تقويت مي‌كند بدين وسيله محتواهاي غير ۴K نيز تقويت پيدا مي‌كنند و با كيفيتي برابر ۴K نمايش داده مي‌شوند از اين طريق مخاطبين مي‌توانند در هر شرايطي صحنه‌هايي با كيفيت بي‌نظير را مشاهده كنند. البته بايد به ديگر توانايي‌هاي تراشه كريستال ۴K اشاره كرد كه باعث از بين رفتن ناخالصي‌ها و نويزهاي داخل تصاوير مي‌شود، بدين وسيله صحنه‌ها با خلوص كامل و بدون هيچ بريدگي و ناخالصي و به صورت پيوسته و روان و شفاف ارائه داده مي‌شود.

فناوري Dynamic Crystal Colour كمك خواهد كرد رنگ هاي شفاف و پويا را با وضوح بالا ببينيد و از ديدن مجموعه ي عظيمي از رنگ ها شگفت زده شويد. امكان Dynamic Crystal Colour در تلويزيون سامسونگ، اين قابليت را فراهم مي كند تا بتوان رنگ مشكي مطلق را بر روي نمايشگر اين مدل ببينيد و از ديدن كنتراست مناسب در تصوير راضي باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.