جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين فرش ماشيني ايران كدام است؟

به برترين مرجع تخصصي فرشهاي ايران خوش آمديد.

بهترين فرش ماشيني ايران كدام است؟

۲۳۴ بازديد

اما در انواع ديگر فرش ماشيني، كه با الياف مخلوط آكريليك و پلي پروپلين، يا صد در صد پلي پروپيلن بافته شده اند، اين نكته ديده نمي شود. رنگ زرد براق يا زردي كه ته رنگ نارنجي را با خود به همراه دارد، به خوبي در كنار فيلي و يا حتي نقره اي مينشيد. ديگر اينكه آنچه مورد معامله و تعهد در قرارداد استصناع قرار ميگيرد به صورت كلي فيالذمه ميباشد.(مميزاده، 1386، ص18) چرا كه كالايي كه درخواست ساخت آن داده شده است در ذمه سازنده قرار ميگيرد كه بايد سازنده آن را ساخته و تحويل مشتري دهد.

اما در قرارداد پيشفروش ساختمان مهلت ساخت و تحويل ساختمان به صورت مشخص و مضبوط در قرارداد ذكر ميشود و اگر سازنده در مهلت معين آن را نسازد بايد خسارات وارده به مشتري را جبران نمايد.(مادة 6 قانون پيشفروش ساختمان) ثالثاً اينكه عقد استصناع يك قرارداد جايز از جانب طرفين معامله(مستصنع و صانع) ميباشد. حتي در مورد واحدهاي آپارتماني كه به صورت كلي نيز قابل خريد و فروش است امكان انعقاد آن با عقد استصناع نيست چرا كه اين عقد جايز بوده و ذكر أجل در آن خطاست حال آن كه ممكن است در عين كلي شرط أجل ذكر گردد و عقد نيز لازم است.

مطابق اصل حاكميت اراده و آزادي قراردادها افراد در انعقاد قراردادها آزادي كامل دارند، مگر در مواردي كه قراردادي خلاف صريح قانون باشد. بر اين اساس نميتوان قرارداد پيشفروش ساختماني كه مورد معامله آن عين معين محسوب ميشود وطبق ماده 361 ق.م در صورت بيعِ آن، بايد مورد معامله وجود داشته باشد را به صورت بيع فروخت اما عنوان بيع را از روي آن برداشته و تحت عنوان ماده 10 ق.م نامگذاري كرد، حال آنكه در قرارداد پيشفروش ساختمان عين معين موجود نيست وشرط مذكور در ماده 361 رعايت نگرديده است مگر در مواردي كه واحدهاي آپارتماني بر اساس آنچه قبلاً گفته شد مال مثلي تلقي گردد و امكان فروش آن به صورت كلي فراهم باشد. در هر صورت آزادي اراده جز در مواردي كه قانون مانعي در راه نفوذ قرارداد ايجاد نكند، به عنوان «اصل» پذيرفته شده است. لذا گفته ميشود اين تعريف قانون مدني تعريف عقد شركت نيست، بلكه تعريف مال مشاع ميباشد. در حقيقت ابتدا اشاعه ايجاد ميشود وسپس اذن در تصرف در اين اموال مشاع بر اساس اراده شركاء حاصل ميگردد و شركاء هدف خود را از اين اشاعه، اذن در تصرف و كسب سود و زيان ميدانند. در عنصر وحدت دارايي يك «اذن» نهفته است كه اثر آن جواز تصرف در مال مشاع است و به تبعِ اين اذن در تصرف، مشاركت در سود و زيان حاصل ميآيد.

ديگر اينكه هدف پيش خريداران از بستن قرارداد، سهيم شدن در سود و زيان نيست و پيشفروشنده نيز صاحب اذن در تصرف به منظور كسب سود و زيان نميباشد. پول و سرمايه از صاحبان آن به صورت اقساط و همزمان با پيشرفت ساختمان در مراحل مختلف گرفته ميشود و نهايتاً توافق ميشود كه هنگام ساخته شدن ساختمان و پس از احداث و تكميل واحدهاي آپارتماني هر كدام از سازنده و صاحب سرمايه مالك تعدادي از واحدها شوند. اولاً آنچه پيشخريداران به صورت اقساط در اختيار سازندگان قرار ميدهند به عنوان آورده نيست بلكه در حقيقت ثمن معامله و عوض ساختماني است كه در آينده به آنها تحويل خواهد شد. چراكه اولاً موضوع قرارداد استصناع كلي فيالذمه است، حال آنكه در قرارداد پيشفروش ساختمان مورد معامله ما عين معين محسوب ميشود. زيرا قرارداد هنوز مشخص نشده است. زيرا فرض بر اين است كه اموال شريكان به خود آنها تعلق دارد و سود و زيان ناشي از اداره مال مشاع به ايشان ميرسد. زيرا آنجا و اينجا از ويژگيهاي زميني هستند و ما محدود به مكان نيستيم و از بيجا آمدهايم. اين زمينهها معرف هويت پوياي شهرها و مناطق در گذر زمان و مكان و وجه تمايز آنهاست. قراردادي كه در چند پاراگراف قبل چگونگي آن توضيح داده شد شايد بتوان بر مبناي عقد شركت آن را تفسير نمود اما با توجه به دلايل گفته شده قرارداد پيشفروش ساختمان نخواهد بود.

خريد قسطي فرش ماشيني فرش نگين مشهد هلال براي راحتي شما عزيزان خريد قسطي فرش را در نظر گرفته است. شما خريداران مي توانيد از شرايط اقساط ۳۶ ماهه بدون پيش پرداخت و ضامن استفاده كنيد و تا سقف ۵۰ ميليون تومان خريد خود را انجام دهيد. براي دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ يا شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد. براي خريد اقساطي فرش مي توانيد به صورت حضوري در نمايشگاه فرش نگين مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بيدگل و يا مراجعه به نمايندگان ما در شهرستان ها اقدام به خريد خود كنيد. همچنين براي آسايش شما امكان خريد اينترنتي فرش نيز محيا گرديده است. تفاوت خريد اقساطي فرش با خريد نقدي در خريد نقدي فرش شما از تخفيف بيشتري برخوردار هستيد و در خريد قسطي فرش حداكثر با توجه به زمان اقساط كه ۳۶ ماهه است شامل افزايش ۱۵% مي گردد. همچنين از اين مزيت برخورداريد كه فرش قسطي خود را بدون پيش پرداخت خريد مي كنيد و ماهانه با پرداخت مبلغ كمي از فاكتور خود از آسايش بيشتري در خريد فرش برخوردار مي شويد. براي اطلاع از قيمت فرش نگين مشهد هلال مي توانيد با ما در تماس باشيد. لذا نميتوان قرارداد پيشفروش ساختمان را عقد شركت تلقي كرده و اوصاف و شرايط و آثار اين عقد را بر آن بار نمود. لذا ملاحظه ميشود كه قرارداد پيشفروش ساختمان را در قالب عقد استصناع نميتوان جاي داد بلكه بايد به گونهاي ديگر تفسير نمود. لذا فروشندگان در ملكيت آن حقي ندارند. اما يكسري برندها در زمينه بافت فرش ماشيني بسيار قوي عمل كرده و فرشي با كيفيت بافت مي زنند. مجموعه اي از ارتباطات همكاري جويانه بين شهروندان كه تحليل مشكلات كنش جمعي را تسهيل مي كند. و از طرف ديگر خريداران هم هريك مالك واحدي مشخص از آپارتمان كه از قبل و هنگام تنظيم قرارداد معين گرديده، ميباشند و ساختمان حالت مشاع بين خريداران يا بين فروشندگان پيدا نميكند. شركتي كه بر مبناي مالكيتهاي مشاع تشكيل ميشود، شخصيت حقوقي ندارد. در ثاني آپارتماني كه در انتها ساخته و تكميل خواهد شد ملك مشاع فروشندگان و خريداران محسوب نميگردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.