دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

با جنس، ساختار و انواع فرش هاي ايراني بيشتر آشنا شويد!

به برترين مرجع تخصصي فرشهاي ايران خوش آمديد.

با جنس، ساختار و انواع فرش هاي ايراني بيشتر آشنا شويد!

۵۸۸ بازديد

در واقع اگر كيفيت نخ استفاده شده در فرشي كه خريداري ميشود نامرغوب باشد اساسا خريد آن منتفي و كاملا غيرموجه است. با قدرت مي گوييم تمامي فرش هاي ارائه شده در ايران كارپت با بهترين كيفيت ممكن توليد شده و با كمترين سود ممكن نيز عرضه شده است. علي اكبر مرتضايي در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: مصوبات اخير در ستاد ملي، استاني و شهرستاني تاكيد مي كند كه بايد با همكاري بيشتر و شكيبايي حداقل براي يك هفته آينده، محدوديت هاي بيشتري را رعايت كنيم.

اخبار استانها - مسلم محمودزاده در گفتوگو با خبرنگار تسنيم در كاشان، ضمن اشاره به مصوبات شوراي تامين شهرستان كاشان اظهار داشت: بر اساس مصوبه شوراي تامين درب صحنهاي امامزاده علي بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال كاشان پنجشنبه و جمعه بر روي زائران و مجاوران اين امامزاده واجبالتعظيم بسته شده است.

عباسعلي قپاني پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه طبق مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا مراسم قاليشويان مشهد اردهال كاشان همانند مراسم هشتم ماه محرم زنجان و نخل گرداني يزد ممنوع است و برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ جان مردم خط قرمز مديران و مسئولين است و بر همين مبنا امسال هيچ مراسمي تحت عنوان قاليشويان در مشهد اردهال برگزار نميشود.

گروه استانها- رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كاشان از بسته شدن دربهاي امامزاده علي بن امام محمد باقر(ع) در روزهاي پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۷ مهر خبر داد. گروه استانها - رئيس اداره اوقاف كاشان ضمن اشاره به برگزاري مراسم عزاداري با رعايت پروتكلهاي بهداشتي گفت: درب صحنهاي امامزاده علي بن باقر(ع) مشهد اردهال پنجشنبه و جمعه بسته ميشود. اخبار استانها - به گزارش خبرگزاري تسنيم از كاشان، مسلم محمودزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به شيوع ويروس كرونا و افزايش آمار مبتلايان به اين ويروس منحوس اظهار داشت: با توجه به مصوبه شوراي تامين شهرستان كاشان و وضعيت قرمز اين منطقه و به تبع آن افزايش آمار بيماران بستري و فوتي مقرر شد تا در درب صحنهاي امامزاده علي بن امام محمد باقر(ع) در روزهاي پنجشنبه و جمعه 18 و 17 مهرماه بسته باشد. وي تصريح كرد: سلامت مردم در اولويت همه برنامه ها است و طبق مصوبه هاي قبلي، با ابراز ارادت به آستان مقدس حضرت سلطان علي بن امام محمد باقر(ع) امسال مراسم قاليشويان در مشهد اردهال برگزار نخواهد شد .

خريد قسطي فرش ماشيني فرش نگين مشهد هلال براي راحتي شما عزيزان خريد قسطي فرش را در نظر گرفته است. شما خريداران مي توانيد از شرايط اقساط ۳۶ ماهه بدون پيش پرداخت و ضامن استفاده كنيد و تا سقف ۵۰ ميليون تومان خريد خود را انجام دهيد. براي دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ يا شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد. براي خريد اقساطي فرش مي توانيد به صورت حضوري در نمايشگاه فرش نگين مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بيدگل و يا مراجعه به نمايندگان ما در شهرستان ها اقدام به خريد خود كنيد. همچنين براي آسايش شما امكان خريد اينترنتي فرش نيز محيا گرديده است. تفاوت خريد اقساطي فرش با خريد نقدي در خريد نقدي فرش شما از تخفيف بيشتري برخوردار هستيد و در خريد قسطي فرش حداكثر با توجه به زمان اقساط كه ۳۶ ماهه است شامل افزايش ۱۵% مي گردد. همچنين از اين مزيت برخورداريد كه فرش قسطي خود را بدون پيش پرداخت خريد مي كنيد و ماهانه با پرداخت مبلغ كمي از فاكتور خود از آسايش بيشتري در خريد فرش برخوردار مي شويد. براي اطلاع از قيمت فرش نگين مشهد هلال مي توانيد با ما در تماس باشيد. همچنين از نظر قيمتي داراي قيمت مناسب تري نسبت به ساير فرش هاي ماشيني است. ساليان متمادي طول كشيد تا تعبير و تفسيرهاي انساني تري از اين گونه مفاهيم پديد آمد؛ طوريكه به مقتضاي موضوع نقش سرمايه و انواع آن در آموزش نيز به تصوير كشيده شد. نبود نگاه تخصصي و نيز ناديدهگرفتن حقوق ذينفعان و ذيمدخلان موجب انحصار آن به طبقات خاص خواهد شد و شكست برنامهها و طرحها را به دنبال خواهد داشت. اين هجوم نياز به ارزيابي سره از ناسره را لازم كرد. اين ناحيه را سورستان يا دل ايرانشهر ميگفتند. فرش جلوهاي از هنرها و رنگها و اصالت ايراني را در خود دارد. برجستهترين اين گروه هوشنگ ايراني است. گروه استانها - مراسم غبارروبي ضريح علي بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال كاشان متقارن با هفته وقف با حضور نماينده ولي فقيه در كاشان برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد عباسي امام جمعه موقت كاشان پس از مدتها جدال با بيماري صبح امروز جمعه به ديار باقي شتافت.

به گزارش خبرنگار مهر علي اكبر مرتضايي عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد فزاينده مبتلايان و بستري شدگان بيماران كرونايي در بيمارستانهاي منطقه كاشان اظهار داشت: متأسفانه شرايط شهرستان كاشان بالاتر از قرمز و در حد هشدار است و بر اين مبنا بايد تصميمات و محدوديتهايي اعمال شود. گروه استانها - فرماندار كاشان از برگزاري مراسم قاليشويان با رعايت كامل پروتكلهاي بهداشتي خبر داد. گروه استانها - پرچم گنبد امامزاده علي بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال كاشان به مناسبت فرا رسيدن حلول ماه ربيعالاول تعويض شد. به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي در خطبههاي اين هفته نماز جمعه مشهد اردهال كاشان ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ۲۷ جمادي الثاني و شهادت حضرت علي بن باقر (ع) اظهار داشت: حضرت علي بن باقر (ع) فرزند بلافصل امام محمد باقر (ع) يكي از چهار امامزاده واجب التعظيم در ايران است كه مزار مطهر اين حضرت در مشهد اردهال كاشان است. اخبار استانها - محمد احترامي در گفتوگو با خبرنگار تسنيم در كاشان، ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام ماه محرم و صفر اظهار داشت: مراسم قاليشويان مشهد اردهال كاشان امسال به دليل شيوع ويروس كرونا و حفظ سلامت عزاداران متفاوتتر از سال گذشته برگزار ميشود.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومي فرمانداري كاشان، عباسعلي قپاني پور در نشست برنامه ريزي و هماهنگي مراسم عزاداري حضرت سلطان علي بن امام محمد باقر (ع)، اظهار كرد: با توجه به اعلام وضعيت قرمز در شهرستان كاشان، آيين قاليشويان در دومين و سومين جمعه مهرماه تعطيل و درهاي حرم و صحن بسته خواهد بود. 3ـ سومين واج هر هجا همخوان است؛ به همين خاطر در كلمات فارسي دو واكهي پياپي وجود ندارد. مثلاً آيا در غزليات عطار، مولانا و حافظ هم همين وضعيت وجود دارد؟ سنجش عوامل بالا در ارزيابي رقابتپذيري هر شهر و منطقهاي با نظرسنجي و پرسش از متخصصان و مديران ذيربط امكانپذير است؛ چنانچه ارزيابي اين امر در شهر تبريز، وضعيت رقابتپذيري نسبي اين شهر را نشان دهد. به گزارش همشهري آنلاين به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلي قپانيپور، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري ويژه كاشان در نشست برنامهريزي و هماهنگي مراسم عزاداري حضرت سلطان علي بن امام محمد باقر(ع) گفت: با توجه به اعلام وضعيت قرمز در شهرستان كاشان كليه برنامههاي آيين قاليشويان لغو و دربهاي حرم و صحن بسته است. ايسنا/اصفهان فرماندار كاشان گفت: با توجه به شدت شيوع بيماري كرونا در منطقه كاشان، محدوديت هاي جديد اعمال شده و هيچ مراسمي در مشهد اردهال برگزار نمي شود.

اخبار استانها - به گزارش خبرگزاري تسنيم از كاشان، همه ساله و پس از دو ماه اقامه عزا براي سرور و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) پرچم گنبد امامزاده علي بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال كاشان به مناسبت فرا رسيدن حلول ماه ربيعالاول تعويض شد. ايسنا/اصفهان يكي از مهمترين و زيباترين مجموعههاي تاريخي و مذهبي منطقه فرهنگي كاشان، زيارتگاه سلطان علي بن محمدباقر (ع) موسوم به مشهد اردهال است كه در كنار جادۀ كاشان به نراق قرار دارد. ايسنا/اصفهان يك پژوهشگر آثار تاريخي و عضو هيئتعلمي دانشگاه كاشان گفت: زيارتگاه مشهد اردهال فراتر از يك اثر تاريخي و سند هويت فرهنگي و تاريخي منطقه كاشان است و يكي از مهمترين و زيباترين مجموعههاي تاريخي- مذهبي به شمار ميرود كه به جهت معماري تاريخي، ارزشهاي فرهنگي و كنشهاي آييني اهميت پيدا ميكند. اخبار استانها - به گزارش خبرگزاري تسنيم از كاشان، مراسم قاليشويان مشهد اردهال كاشان از قديمالايام هر ساله در دومين جمعه مهرماه برگزار ميشود اما امسال به دليل شيوع كرونا لغو شد و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) از اين فيض محروم شدند. به گزارش جنوب نيوز، بارش رگباري باران و تگرگ شب گذشته در كاشان به ويژه مشهد اردهال، سيلابي ناگهاني در منطقه به راه افتاد و سه خودرو كه در مسير اين سيلاب قرار داشت را با خود برد كه متأسفانه بر اثر اين حادثه، دو نفر از سرنشينان يكي از خودروها جان خود را از دست دادند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.