پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

بررسي رايج‌ترين انواع فرش از نظر نوع الياف

به برترين مرجع تخصصي فرشهاي ايران خوش آمديد.

بررسي رايج‌ترين انواع فرش از نظر نوع الياف

۲۷ بازديد

خريد قسطي فرش ماشيني فرش نگين مشهد هلال براي راحتي شما عزيزان خريد قسطي فرش را در نظر گرفته است. شما خريداران مي توانيد از شرايط اقساط ۳۶ ماهه بدون پيش پرداخت و ضامن استفاده كنيد و تا سقف ۵۰ ميليون تومان خريد خود را انجام دهيد. براي دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ يا شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد.

براي خريد اقساطي فرش مي توانيد به صورت حضوري در نمايشگاه فرش نگين مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بيدگل و يا مراجعه به نمايندگان ما در شهرستان ها اقدام به خريد خود كنيد. همچنين براي آسايش شما امكان خريد اينترنتي فرش نيز محيا گرديده است. تفاوت خريد اقساطي فرش با خريد نقدي در خريد نقدي فرش شما از تخفيف بيشتري برخوردار هستيد و در خريد قسطي فرش حداكثر با توجه به زمان اقساط كه ۳۶ ماهه است شامل افزايش ۱۵% مي گردد.

همچنين از اين مزيت برخورداريد كه فرش قسطي خود را بدون پيش پرداخت خريد مي كنيد و ماهانه با پرداخت مبلغ كمي از فاكتور خود از آسايش بيشتري در خريد فرش برخوردار مي شويد. براي اطلاع از قيمت فرش نگين مشهد هلال مي توانيد با ما در تماس باشيد. زمينهي پرنقشونگار و نسبتاً شلوغ فرش ماشيني «ساوين» طرح «هريس» كد «FSM50» براي فضاهاي خلوت خانه مناسب به نظر ميرسد. در انتخاب اين فرشها ميتوانيد به مدل و رنگ توجه بيشتري داشته باشيد كه آن عنصر مهم يعني هنر طرح فرش ايراني را بپوشاند. در هنگام انتخاب فرش ميتوانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد. يعني براي خريد فرش اتاق خواب متراژ را با كسر اندازه 45سانت از ديوار متراژ فرش را در نظر بگيريد. اين فرشها براي اتاق خواب مشكلي ندارد. ولي آن چه كه در انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس به نظر مي رسد كه خاص تر بايد به آن توجه ويژه شود ، اين است كه اتاق بايد گرم و صميمي و رمانتيك به نظر برسد و اين نه تنها فرش را شامل مي شود بلكه بقيه وسايل را نيز بايد به دقت انتخاب كرد . امير و پدرش در روزهاي آخر هفته با خريد وسايل دستدوم در بازار كهنهفروشان جايي براي خود باز ميكنند و در همين رفتوآمدها، امير با ژنرال طاهري و خانوادهاش آشنا شده، با اولين برخورد دلبستة ثريّا (دختر ژنرال) ميشود. با اشغال افغانستان از سوي شوروي و درگرفتن جنگ بين آنان و گروههاي جهادي، امنيت و آرامش از بين ميرود و بسياري از مردم به كشورهاي همسايه و دورتر مهاجرت ميكنند.

امير و پدرش، شبانه با كاميون از كابل خارج ميشوند و بعد از چند ماه زندگي در پاكستان، به آمريكا مهاجرت ميكنند. براي پاسخ به اين سؤال بررسي چند شرط از شروط گفته شده ضروري به نظر ميرسد. يكي از بافندگان روستاي ديزجآباد عنوان كرد: «همسرم بيمه قاليبافي بود، ولي چند ماهي است كه به خاطر بيماري ديگر توان بافت را ندارد، حتي به خاطر هزينههاي سنگين بيمارستان توان پرداخت حق بيمه را نيز نداريم، ولي من همچنان فرشبافي ميكنم و از اين طريق امرار معاش ميكنيم، با وجود اين اتحاديه بدون توجه به اين مسائل بيمه ما را لغو كرد.» دليل ديگر براي استفادهنكردن از بيمه قاليبافي توسط بافندگان، عضويت در بيمه روستايي و اجتماعي و از اين قبيل بود. نتايج نشان داد كه مهمترين دليل استفادهنكردن بافندگان از بيمه قاليبافي ناتواني مالي آنان است كه با وجود سهم حق بيمه كم، بيمه قاليبافي، بسياري از بافندگان توان پرداخت آن را ندارند.

به همين دليل برخي از افراد براي اينكه سوء استفاده كنند، فرش هاي دستباف نو و يا دست دوم را با استفاده از روش هايي به فرش هاي شبيه كهنه تبديل مي كرده اند. ساختگرايي تكويني يك روش ديالكتيكي است كه از متن به فرد و از فرد به گروه اجتماعي ميرويم كه او جزئي از آن است و خلاصه اينكه عرصة رمان، عرصة تجلي درك، دريافت و شناخت نويسنده از كلّ جريان هستي و جامعة بشري و يا دستكم عرصة سعي و تلاش نويسنده براي درك جهان و زندگي انسان و شايد عرصهاي براي مكاشفة زندگي و كشف دوبارة انسان و رابطة انسان با اين زندگي است. 2ـ گروه دوم به بررسي بعضي از جنبههاي جزئي متون ادبي در مقام نشانهها و فرانمودهاي آگاهي جمعي و دگرگوني آن ميپردازد كه لوونتال يكي از نمايندگان برجستة اين گروه است. يكي از بافندگان در روستاي همايون گفته است: «چندماه پيش اتحاديه بدون اطلاع ما، مأموري را به روستا فرستاده بود تا فرش افرادي را كه بيمه قاليبافي هستند، بازرسي كند. علاوهبر لاتين و يوناني قديم و فرانسه و آلماني و ديگر زبانهاي امروز اروپا، انگليسي امروز تعداد بيشماري واژه از زبانهاي مختلف گوشهوكنار دنيا، از چيني و هندي و فارسي و عربي و تركي گرفته، تا روسي و لهستاني و هلندي و سرخپوستي و اسكيمويي و مغولي، قرض گرفته است و همچنان مثل هر زبان زندة ديگري درحال قرضگرفتن و قرضدادن است.

البته بسياري از نكات ديگر نيز در خصوص خريد اين محصول مطرح است كه در بخش هاي مختلف مقاله به آن ها پرداختيم. حكايت از پايگاه اجتماعي نويسنده و نوع نگاه او به مسائل اجتماعي، سياسي و فرهنگي زمان مطرح در رمان دارد. در ساختگرايي تكويني، از جهانبيني مطرح در متن به جهانبيني فرد نويسنده پي ميبريم و نيز از جهاننگري نويسنده در نهايت، به جهاننگري گروه اجتماعي ميرسيم كه نويسنده در آن قرار دارد. واژه موسم نيز كه از همين ريشه است به زمان مشخصي اطلاق ميشود، كه در آن افراد گرد هم ميآيند. 3ـ در كنار اين دو مسير پژوهش، مسير سومي نيز وجود دارد كه اگرچه به نحوي حاشيهاي به پديدة ادبي مربوط ميشود، اما اثر ادبي را همانقدر پديدة اجتماعي ميداند كه آفرينش فردي را، كه آن هم تا حد زيادي آفرينش جمعي است (ر.ك؛ همان، 1377: 64ـ66). نمايندگان اين روش، مادام دوستال، ايپوليت تن و در مسير جديد، لوكاچ ميباشند. بنابراين، پايين آوردن نقش آفرينشگر در ساختارگرايي تكويني، گوياي اين عقيده است كه آثار ادبي به جمع تعلق دارند و از اين طريق، توانايي تغيير مسير زندگي اجتماعي را نيز دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.