سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با اندازه‌‌هاي فرش و تقسيم بندي انواع قالي براساس جنس

به برترين مرجع تخصصي فرشهاي ايران خوش آمديد.

آشنايي با اندازه‌‌هاي فرش و تقسيم بندي انواع قالي براساس جنس

۱,۵۵۲ بازديد

فرش كاشان قيمت فرش ماشيني با تخفيف ويژه ارسال رايگان در كاشان فرش ماشيني با كيفيت مختلف توليد ميشود قيمت فرش بستگي به متراژ فرش جديد و همانطور كه استحضار داريد ،فرش ۱۲متري بزرگترين متراژ و سايز استاندارد توليد شذه فرش ماشيني مي باشد بنابراين گران قيمت ترين قيمت فرش در متراژ 12متري ميباشد. فرش اميركبير ، پس از آغاز فعاليت، امكان تحويل كالا را بهصورت رايگان فراهم كرده است.

هنر فرش پس از حكومت صفويه در ايران رو به افول گذاشت و براي سالهاي زيادي ، حدود قرن نوزدهم ، قالي بافي ظريف در ايران ساخته نمي شد. از فرش هاي كاشان كه داراي محبوبيت بسيار بالايي نيز مي باشد مي توان به فرش يلداي كوير كاشان ، كاخ ، سورنا ، پايتخت ، فرهي ، آقاي فرش كاشان ، قيطران ، شاهرخ ، اردهال ، پاتريس ، جردن ، اعيان و چندين طرح و مدل فرش ماشيني ديگر كه در كارخانه توليد فرش كاشان عرضه ميگردد اشاره داشت.

فرش هاي عرضه شده در بازار فرش ايران 100 درصد از اكريليك ساخته شده و از تمام ويژگي هاي ذكر شده برخوردار است. در كارخانه هاي گفته شده طرح هاي زيادي در انواع متنوع عرضه مي شوند كه همگي داراي كيفيت بالا مي باشند. سابقه نزديك به 30 ساله اين شركت در كنار خلاقيت و كيفيت باعث شده تا اين شركت به يكي از بهترينهاي فرش ماشيني ايراني تبديل شود. بطوري كه در كنار فرش نگين مشهد برندهاي غير معتبر و ساختگي بجود آمدند و از نام و آوازه اين برند سو استفاده مي كنند.

به دليل فشردگي گره هاي در كنار يكديگر در شانه ها و تراكم هاي مختلف امكان قرار گيري گره با ارتفاع نخ بالاتر براي تراكم هاي بالاتر وجود ندارد ضمن اينكه در صورت قرار گيري ارتفاع خاب بيشتر از حد استاندارد جلوه نقش و طرح فرش نيز بهم خواهد خود به طور مثال به يك گندم زار دقت كنيد تا موقعي كه هر ساقه از گندم ها خيلي رشد نگرده باشد زيبايي بيشتري خواهد داشت و با بزرگتر شدن ساقه هاي گندمها به روي هم ديگر خم شده و از زيبايي آن كاشته ميشود . امكان خريد مستقيم از كارخانه فرش كاشان به صورت حضوري در شركت فرش كاشان و نمايشگاه بزرگ فرش كوروش در تهران وجود دارد. در فرش هم به همين شكل است اگر ارتفاع نخ خاب در تراكم هاي بالاتر بيشتر باشد نخ ها بر روي هم ديگر خم شده و طرح و نقش فرش به اين زيبايي كه در حالت نرمال خواهيد ديد نخواهد بود.

سرگئي رودنكو ، باستان شناس ، فرش پازيريك را در دره پازرك در سال 1328 هجري قمري پيدا كرد و اكنون در روسيه است ، اما در زمان بافت فرش پازيريك بخشي از ايران بود. در چاپهاي اخير، از نظر رنگ و تصاوير و جدولها و انواع نقشه، كارهاي خوبي براي جذابتر شدن، روي آن انجام گرفته است. وجود سيستم كنترل كيفيت و بكار گيري دستگاه هاي روز دنيا كه حساسيت بسيار بالايي دارند باعث شده است كه كيفيت محصولات اين كارخانه از لحاظ دقيق بودن ابعاد سالم بودن فرش و همچنين ثبات رنگ و خاب بالا بي نظير باشد. در مورد قدمت تاريخي فرش پازيريك بين كارشناسان اختلاف نظر وجود دارد. نام يكي از غزوات نبي اكرم، صلي الله عليه وسلم، كه در آن به پيشنهاد سلمان فارسي، صحابي آن حضرت، دور شهر مدينه را كندند تا مانع از نفوذ كفار متجاوز به شهر شود. اين فرشها معمولا داراي طرحهاي گرفت و گير و فرش شكارگاه هستند نمونه هاي فرش هاي قديمي و مهم آن گروه متعلق به موزه فرش ايران است.

خريد قسطي فرش ماشيني فرش نگين مشهد هلال براي راحتي شما عزيزان خريد قسطي فرش را در نظر گرفته است. شما خريداران مي توانيد از شرايط اقساط ۳۶ ماهه بدون پيش پرداخت و ضامن استفاده كنيد و تا سقف ۵۰ ميليون تومان خريد خود را انجام دهيد. براي دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ يا شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد. براي خريد اقساطي فرش مي توانيد به صورت حضوري در نمايشگاه فرش نگين مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بيدگل و يا مراجعه به نمايندگان ما در شهرستان ها اقدام به خريد خود كنيد. همچنين براي آسايش شما امكان خريد اينترنتي فرش نيز محيا گرديده است. تفاوت خريد اقساطي فرش با خريد نقدي در خريد نقدي فرش شما از تخفيف بيشتري برخوردار هستيد و در خريد قسطي فرش حداكثر با توجه به زمان اقساط كه ۳۶ ماهه است شامل افزايش ۱۵% مي گردد. همچنين از اين مزيت برخورداريد كه فرش قسطي خود را بدون پيش پرداخت خريد مي كنيد و ماهانه با پرداخت مبلغ كمي از فاكتور خود از آسايش بيشتري در خريد فرش برخوردار مي شويد. براي اطلاع از قيمت فرش نگين مشهد هلال مي توانيد با ما در تماس باشيد. كارخانه هاي توليد فرش كاشان كه از سابقه اي بسيار بالا نيز برخوردار بوده اند ، داراي كيفيتي مثال زدني هم مي باشند و اگر شما به دنبال فرش ماشيني درجه يك و با كيفيت هستيد انتخاب فرش كاشان براي شما بسيار مناسب خواهد بود . بود. پارامترهاي BOD، COD، TSS، MPN، EC، CL، TDS و NA% به ترتيب mg/l14/165، mg/l6571/887، mg/l4286/784، MPN/100ml1856857، s/cmµ97/4137،mg/l 999، mg/l57/2866 و 11/75% بود. اما در كارخانه فرش ديگري كه ارتفاع نخ خاب فرش بيشتر گرفته ميشود اين وزن تا 45 كيليوگرم هم خواهد بود. درصورت خريد فرش به صورتي اينترنتي امكان پرداخت بيعانه درسايت و الباقي در شهر مشتريان عزيز ميباشد. آقاي فرش نيز همانند شهر فرش، فروشگاه تخصصي فروش فرش است كه انواع فرش ماشيني و دستباف و همچنين تابلو فرش در طرحها و اندازههاي مختلف در آن براي ارائه به مشتريان و خريداران وجود دارد. امروزه با وجود اينكه بيشتر فرش ها با استفاده از دستگاه هاي قالي بافي توليد مي شوند ، هنوز در سراسر ايران كارگاه هاي فرش دستباف زيادي وجود دارد و فرش هاي دستبافت به عنوان بهترين نمونه هاي فرش طرفداران خاص خود را دارند. يكسري از طرح هاي فرش ماشيني هم هستند كعه توقف توليد خورده اند و در انبار شركت هاي فرش قرار دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.